The Brains Brothers musical parody

i need to translate it from Hebrew to English but i don't have time.

האחים בלוז 1980

... it appears to us that we are ourselves creating our own successors ...

...the time will come when the machines will hold the real supremacy over the world and its inhabitants...

Samuel Butler 1863

מיקומים על הירח:
The first-discovered pit is located (Fig. 1) in the Marius Hills region of Oceanus Procellarum (14.11N, 303.21E)

The two other pits were found within Mare Tranquillitatis (8.31N, 33.21E)and Mare Ingenii (36.01S, 166.11E)
איסוף ההליום 3 זה בצד הרחוק של הירח. המגורים על הירח זה באיזור הקוטב שיש שם קרח בצל.

מיקומים על מאדים:


החלק הראשון של המחזמר הוא לפי הסרט האחים בלוז (הסרט המקורי).
הטובים זה אילון מאסק וביל ג'וי (ביל ג'וי היה תחת חרם 20 שנה boycott).
הרעים שרודפים אחריהם זה החברות הגדולות שמפתחות את המיחשוב הקוונטי.
משטרה – גוגל  (השוטרים הם פייג' וברין) הקצין מבחן של  ביל ג'וי זה John M. Martinis
אשת המסתורין - איי בי אמ
ניאו-נאצים - אמאזון
להקת קאנטרי - מיקרוסופט
החלק השני של המחזמר הוא לפי הסרט האחים בלוז 2000 (סרט ההמשך).
הטובים זה אילון מאסק, "השמן" סטיב ווזניאק,
ואדם מייסון (מי שאירגן את ההפגנה הראשונה נגד רובוטים ב 2015) בתור הילד.
מי שמצטרף אליהם ו-"חוזר בתשובה" זה "מפקד המשטרה" הוגו דה גאריס.
הרעים שרודפים אחריהם זה האוניברסיטות של מדעי המוח ואינטיליגנציה מלאכותית.
סטנפורד, אמ-איי-טי, ברקלי, הרווארד, קיימברידג', אוקספורד.
מפקד המשטרה - אוניברסיטת בריסל הוגו דה גאריס
מאפיה רוסית - קיימברידג' קרל פריסטון  Karl J. Friston
The Genius Neuroscientist Who Might Hold the Key to True AI
גזענים לבנים - אמ איי טי קורצוויל
המלכה מוסט - המלכה של הוודו זאת צ'אליס גלנדינינג (ניאו לודיטית מפורסמת).
Chellis Glendinning
בסוף הרעים באים עם כל מיני גאדג'טים חשמליים וצ'אליס עושה פולס אלקטרומגנטי וכל המכשירים החשמליים נשרפים.

סצינת פתיחה

כוכב הלכת ונוס

רואים מבני תעשייה של מה ששולחים מ- ונוס אל מאדים

מסננים CO2 שלא יהיה בו גופרית דו חמצנית (שכשהיא באה במגע עם חמצן ומים הופכת לחומצה גופרתית).
ואז הופכים את ה CO2 הנקי לקרח יבש ושולחים למאדים בעזרת הקטפולטים.

מבני תעשייה על כוכב הלכת ונוס

הגיבורים שלנו זה אילון מאסק וביל ג'וי.

הם נקראים האחים בריינז

brains brothers

שמו את ביל ג'וי ב"גלות" על כוכב הלכת ונוס.

החללית של אילון מאסק חונה בכניסה לבית איפה שגר ביל ג'וי.

האיירלוק נפתח ושניהם הולכים אחד לקראת השני. שניהם עם משקפים שחורים וכובע שחור.
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
שיר – she caught the Katy

he caught on a K-T
extinction event in time

he caught on a K-T
extinction event in time

Now my bro' warned a K-T
style extinction will come

This train will run us over
better stay behind

Crazy 'bout him
That hard headed brother of mine



safety

He turned to cyborg,
And left me my legs to ride



She caught the Katy
And left me a mule to ride
She caught the Katy
And left me a mule to ride
Now my baby caught the Katy
Left me a mule to ride
The train pulled out
I swung on behind
Crazy 'bout her
That hard headed woman of mine
Man, my baby's long
Great gosh almighty my baby's tall
You know my baby's long
Great gosh almighty my baby's tall
Yeah my baby she's long
My baby she's tall
She's sleepin' with her head in the kitchen
And her feet's out in the hall
Crazy 'bout her
That hard headed woman of mine
Well I love my baby
She's so fine
But I wish she'd come and see me some time
She don't believe in our love, ah
Look whatta hole I'm in
She don't believe what I'm sayin'
Kid look whatta shape I'm in
Huh-huh
She caught the Katy
And left me a mule to ride
She caught the Katy
And left me a mule to ride
Well my baby caught the Katy
Left me a mule to ride
The train pulled out
I swung on behind
Crazy 'bout that hard headed woman
Hard headed woman of mine
Huh-huh, huh-huh
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
רואים את השם של הסרט: האחים בריינז.
אילון מאסק וביל ג'וי מתחבקים והשיר מתחיל לשיר.
הם נכנסים לתוך החללית של מאסק.

כל הזמן הם נושאים בחללית הפרטית של אילון מאסק שהיא בצורה של החללית שאני המצאתי (שישה "קנים" מסתובבים כמו מיני גאן מה שנראה מרחוק כמו "סיגר").

מאסק קורא לחללית ה- בריינז מוביל

ביל ג'וי הביא איתו את הדיסק-און-קי של ??? ומנסה לשים את השיר ??? ברמקול בלוטות'. שומעים אבל עם דיסטורשן. ביל ג'וי מנסה את הדיסק-און-קי גיבוי שלו אבל גם איתו שומעים אותו דבר. ביל ג'וי לא אומר כלום אבל זורק את הרמקול דרך איירלוק קטן.
אחר כך כאשר מאסק מראה לביל ג'וי את הביצועים של הבריינז-מוביל, ביל ג'וי משתכנע שזאת הבריינז-מוביל החדשה ואומר למאסק לתקן את הרמקול.
אחרי 3.5 חודשים הם מגיעים ללוויין של כדור הארץ הירח.
הם עכשיו נוסעים ב- סייברטראק (המשאית המשוריינת של אילון מאסק) שהיתה מאוכסנת באחד הקנים של הבריינז מוביל.
ביל ג'וי שואל מה אנחנו עושים פה, ואיילון מאסק מזכיר לו שהם הבטיחו לבקר את הנזירה, ואסור לשקר לנזירה.

הנזירה זאת ג'ודי ויליאמס והיא מסבירה להם על המסדר של הבאטלריזם.
Jody Williams

היא מסבירה להם שמנהיגי העולם מנסים לסגור את בית היתומים שלהם, שבו היא לימדה את ביל ג'וי ואילון מאסק שהמכונות הן מסוכנות לאנושות,
היא מזכירה להם שהם קראו בכיתה את הסיפור של סמואל באטלר על השתלטות המכונות - ארוואן.

שאם לא ישכנעו את רוב האנשים בכל אחת מהמעצמות, אז הנשקים האוטונומיים יהרגו את האנושות.
הם מבינים שהם חייבים לגייס את דעת הקהל העולמית, כדי שזה לא יהיה מזוהה עם מדינה זאת או אחרת הם צריכים לעשות קונצרט שלא מהעולם הזה – ההופעה הראשונה על כוכב הלכת מאדים. זה פרויקט שייאחד את האנושות כולה נגד האויב המשותף המכונות החושבות.

הם אומרים שהם לא מוסיקאים; אז היא נותנת להם הקלטה שהשאיר להם סטיבן הוקינג, האבא הרוחני שלהם:
הוא מתחיל להסביר על אינטיליגנציה מלאכותית שזה כמו תרבות חוצנית שבאה לבקר,
אבל אומר שאת כל זה הם כבר יודעים ועכשיו הוא מסביר להם יותר על המשימה שהנזירה הטילה עליהם.

צורת האמנות של המאה ה 21 היא לא המוסיקה ולא הוידאו אלא שילוב של שניהם. צורת האמנות הזאת נקראת דמו והיא התפתחה בעשור האחרון של המאה ה-20 במה שנקרא סצינת הדמוז.
הם המתכנתים הטובים ביותר בעולם, אז הדרך שלהם לפתוח את ליבו של הציבור שכבר ראה הכל ושמע הכל זה דרך יצירת אמנות שתרגש אותם ותרעיד את העולם שלהם. היצירת אמנות הזאת היא הדמו תלת מימדית המדהימה מחושבת בזמן אמת עם הגרפיקה והמוסיקה הכי מדהימות בעולם.
ככל שאתה גדל אתה מבין שהמוסיקה הכי מורכבת והכי טובה שיש זה המוסיקה הקלאסית של לפני המאה ה-20 והמוסיקה של הג'אז והבלוז במאה ה-20. גם אחרי שרוברט מוג המציא את הסינתיסייזר הפופולארי הראשון, המוסיקה האלקטרונית אף פעם לא הצליחה לרגש אנשים כמו המוסיקה הישנה והטובה.
אתם המתכנתים הטובים ביותר בעולם והכלי שלכם לדבר לאנשים זה דרך יצירת הדמו הטוב ביותר בעולם. אז אתם צריכים לקחת את האינטיליגנציה המלאכותית הישנה והטובה, ולהכניס אותה ללבבות של האנשים באמצעות סיפור קלאסי – בהשראת ספרי הקודש, אפקטים קלאסיים – היופי של המתמטיקה, והמוסיקה ה"קלאסית" החדשה – הבלוז והג'אז.
הוא נותן להם דוגמה של דמו של מנדולה שהשתמש בג'אז (ונקרא על שם אלבום של מיילס דייויס). סטיבן הוקינג מסביר שזאת הדרך לזכות בתודעה (hearts and minds) של האנשים.
Live Evil by Mandula

היא מספרת להם שהאבא הרוחני שלהם סטיבן הוקינג היה לו עוד בן שהוא לא סיפר עליו לאף אחד וזה הוגו דה גאריס.


היא רואה שהאחים איבדו את דרכם ואומרת להם ללכת לכנסיה.

בכנסיה יש את המטיף ג'יימס בארט שנותן דרשה על פאוסט. הוא מסביר על סיינט טיפולוס וכו'.
James Barrat
האחים מגיעים להארה כאשר הרוח של "איי ג'יי גוד" (שהמציא את המושג התפוצצות אינטיליגנציה)
I. J. Good
מאירה מהשמיים על ביל ג'וי והוא אומר שצריך להחזיר שוב את ה BAN וגם מאסק אומר שצריך להחזיר שוב את ה BAN.

*******************
Good Old-Fashioned A.I.

Let us all (All go back)
To the Old (Old A.I.)
Let us all to the Old (Good Old-Fashioned A.I.)

Let us not (not create)
A cyber God (Cyber God)
Let us not build a Lord (neural nets must be abhorred)

Turnin', burnin' forget machine learnin'
It leads to evils unforetold
*******************


מאותו רגע האחים אומרים כל הזמן שהם במשימה בשליחות האל.

האחים מבינים שהם צריכים לשכנע את המנהיגים של כל הדתות להילחם באינטיליגנציה המלאכותית ורק ככה יוכלו להגיע למספיק אנשים בזמן.

הם אוספים את חברי ה BAN :

 Stephen Hawking, Elon Musk, Steve Wozniak, Noam Chomsky, Skype co-founder Jaan Tallinn and Google DeepMind co-founder Demis Hassabis,


Signatories include physicist Stephen Hawking, business magnate Elon Musk, the co-founders of DeepMind, Vicarious, Google's director of research Peter Norvig,[1] Professor Stuart J. Russell of the University of California Berkeley,[9] and other AI experts, robot makers, programmers, and ethicists.[10] The original signatory count was over 150 people,[11] including academics from Cambridge, Oxford, Stanford, Harvard, and MIT.[12]

אחרי שהם היו בכנסיה הם טסים בבריינז-מוביל
ביל ג'וי אומר שהם יאספו את חברי ה: BAN
איילון מאסק מסביר שזה לא כל כך קל כי הם כולם מצאו עבודות בינתיים, ואין לאיילון מאסק פרטי הקשר שלהם.
ביל ג'וי כועס על איילון מאסק שהבטיח לביל ג'וי לפני שהתחיל החרם על ביל ג'וי שהוא ישמור איתם על קשר.
איילון אומר שזה לא שקר זה פשוט בולשיט, מה הוא היה אמור לעשות? לתת ל ביל ג'וי להיכנס לחרם כשהוא חסר תקווה?
ואז הם מפריעים לפעולה של
Space Junk Decelerator
אז מתחילים לרדוף אחריהם כוח החלל של ארה"ב.
הם תופסים אותם ורואים שיש לאיילון מאסק בהסטוריה שלו עבירה של הפרעה לפעולה של:
Space Escalator
אז עכשיו הם רוצים לעצור אותו. אבל ביל ג'וי ואיילון מאסק מצליחים להתחמק מכוח החלל.
הם עושים את זה על ידי מטען של פעימה אלקטרומגנטית לא גרעינית.
ביל ג'וי אומר שזה גם יהרוס את החללית שלהם.
אבל איילון מאסק מסביר שזה לא יכול לפגוע בהם, הם במשימה בשליחות האל!
הוא גם מסביר שזה לא משפיע על החללית שלהם כי היא ממתכת אז היא מתפקדת כמו כלוב פרדיי, וכל מה שנמצא בתוכה מוגן מהפעימה האלקטרומגנטית.
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
שיר – I can't turn you loose
instrumental (no lyrics)
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
אחרי שהחללית של צבא ארה"ב משותקת הם משאירים לשוטרים חבילות של חמצן מזון מים ובטריות כדי שלא ימותו שם, ומשדרים שיכולים לשדר אות מצוקה כדי שיאספו את השוטרים מהחללית המקולקלת.
מפקד כוח החלל בחללית המקולקלת אומר – אני אתפוס את הממזר הזה, גם אם זה הדבר האחרון שאעשה.
בינתיים אילון מאסק וביל ג'וי בורחים.
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
שיר – Peter Gunn Theme
instrumental (no lyrics)
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
הם על הירח שוב ומחנים את הבריינז-מוביל בתוך סיילו שבו היא מוגנת.
אחר כך הם נוסעים ב סייברטראק (המשאית המשוריינת של אילון מאסק) למה שנראה כמו עיירת כורים של המערב הפרוע אבל על הירח. יש שם פונדק והם נכנסים וכולם מכירים את אילון מאסק.
בחוץ חונה האישה שרודפת אחריהם לאורך כל הסרט.
האישה הזאת היא הבוסית של איי בי אמ.
בהמשך מתברר לנו שהיא כועסת על אילון מאסק כי הוא מזהיר מהאינטיליגנציה המלאכותית.
אז פעם ראשונה היא מנסה להרוג אותו בעזרת רובה מסילה שיורה פלזמה
https://en.wikipedia.org/wiki/Plasma_railgun
אבל ביל ג'וי בדיוק מתכופף כדי להקשיב לרעש של הקטפולטים של ההליום 3, שעובר דרך אדמת הירח (אין אטמוספירה אז זה לא עובר דרך האוויר).
ביל ג'וי אומר לאיילון מאסק תרד למטה אתה חייב לשמוע את זה.
ואז הפלזמה מפספסת אותם, הפלזמה הלוהטת פוגעת בדלת כניסה ושורפת בתוכה חור.
האישה מאיי-בי-אמ רואה שהיא לא הצליחה לחסל את אילון מאסק ומסתלקת משם ב"רכב הנדידה הירחי" שלה.
אחד האנשים שמשחקים קלפים בלובי של הכניסה לפונדק שואל את איילון מאסק:
הבאת לי את החטיף מארס? איילון מוציא מהכיס את החטיף וזורק אליו.
a Mars bar
בגלל שהמלון חפור תת קרקעי כאן שומעים כל הזמן את הרעש של "רכבת הלילה" הכינוי לקטפולט שמשגר מיכלים מלאים הליום 3 לכדור הארץ (להיתוך גרעיני) ולאנטי-קטפולט לידו שמקבל מיכלים עם חמצן מים ומזון מכדור הארץ. ביל ג'וי שואל עד כמה לעיתים תכופות שומעים את הרעש של "רכבת הלילה" ואיילון מאסק אומר שכל כך לעיתים תכופות שאתה לא תשים לב לכך.

ביל ג'וי אומר שמחר צריך להתחיל להקים מחדש את ה BAN.
איילון מאסק אומר שמחר הוא יודיע בעבודה שהוא מתפטר.
ביל ג'וי שואל אותו איך הוא יגיע לעבודה, הרי השוטרים צילמו את הלוחית רישוי של החללית שלו, והם יודעים איפה הוא גר וכו'.
אז איילון מאסק מסביר שהוא זייף את הכתובת שלו כשהוא עשה רישיון,
הכתובות על הירח הן לפי GPS ירחי, אז הוא נתן להם את הכתובת GPS ירחי של אצטדיון הסקווש תלת מימד, שאפשר לפגוע בקירות וברצפה אבל גם בתקרה. זה ספורט פופולרי על הירח, ספורט שמתאים לכבידה על הירח שנמוכה פי 6 מאשר על כדור הארץ. המתמודדים סגורים בתוך קובייה מפלסטיק שקוף שתלויה בגובה באמצע האצטדיון ויש מושבים מכל הכיוונים גם מעליה ומתחתיה לצופים, וגם זה משודר לצופים בבית בתלת מימד לכל מערכת השמש.

איילון מאסק נותן לביל ג'וי קצת יין מחוזק מסוג Night Train. ביל ג'וי תופס למאסק את המיטה ונרדם. איילון מאסק מכסה אותו וישן על הכיסא.
למחרת השוטרים באים לעצור אותם.
האישה מאיי-בי-אמ מפעילה מטען חבלה רב עוצמה בשלט רחוק.
אבל הקירות הזולים של הפונדק עשויים מבטון ירחי עם גופרית, לכן בנו אותם מאוד עבים כמו בונקר
It provides less protection from cosmic radiation, so walls would need to be thicker than concrete walls (the water in concrete is an especially good absorber of cosmic radiation).
https://en.wikipedia.org/wiki/Lunarcrete
השומר מודיע למאסק שהוא לא שילם את החשבון חמצן וחימום אז ניתקו לדירה שלו את החשמל והחימום ולכן הם צריכים לישון עם החליפות.
אז הפיצוץ בעיקר הורס את הלובי של הכניסה אבל אנחנו רואים את איילון מאסק וביל ג'וי יוצאים לבושים בחליפת חלל, מנערים מעליהם את האבק,
אילון מאסק מסתכל בשעון ואומר: כבר כמעט תשע בבוקר לפי שעון ארץ, אני חייב ללכת לעבודה.
והם עולים לרכב נדידה הירחי שלהם.
השוטרים גם לא נפגעים וכעבור זמן מה גם הם יוצאים מנערים את האבק וממשיכים במרדף.
אז עכשיו הם צריכים לאסוף ולשכנע אותם אחד אחד.

אילון מאסק מגיע למפעל להפקת הליום 3.
הוא מדבר עם מנהל המפעל שם ואומר שהוא צריך לפרוש מהעבודה. המנהל שואל אותו למה? ואילון מאסק אומר שהוא הולך להיות כומר. מנהל העבודה אומר אוקיי. אילון מאסק אומר לו שהאל יברך אותו והמנהל מודה לו והם נפרדים לשלום.

האחים במכונית של מאסק.
אילון מאסק מוציא נייר עטיפה של ג'וינט (סיגריית מריחואנה) שעליו כתוב הכתובת של סטיוארט ראסל.
ביל ג'וי שואל: מה זה?
אילון מאסק אומר: זאת הכתובת הידועה האחרונה של דמיס חסאביס, שיין לג, ו- מוסטפא סולימאן.
Demis Hassabis
Shane Legg
Mustafa Suleyman
ביל ג'וי קורא, מקפל ושם בכיס החליפה, מהנהן בראשו ואומר: נסתרות הן דרכי האל.
אילון מאסק מהנהן ואומר: כן.
הם מגיעים לבית איפה שהם גרו, גברת טרנטינו אומרת להם שהם כבר לא גרים שם. הם שואלים איך היו ההרגלים שלהם, היא עונה שהם היו ילדים טובים אבל היו עושים הרבה רעש בלילה. בסוף היא רצה אחריהם ונותנת להם כרטיס ביקור שכתוב
Demis and the game programming gurus עם טלפון.
שומעים את המוסיקה של
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
שיר – Peter Gun Theme
instrumental (no lyrics)
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
אילון מאסק אומר לגברת תודה והם נוסעים לשם.
הם מגיעים לחברה קטנה לפיתוח משחקי מחשב מציאות מדומה שם הם עובדים עם מגשי פיצה זרוקים ופחיות קולה ג'ולט ריקות בכל פינה על גירסאות מציאות מדומה של המשחקים הקלאסיים סינדיקט ות'ים פארק (שעשה חסאביס בצעירותו).
חסאביס שואל את ביל ג'וי: אז ביל, אתה חופשי אתה משוקם. מה התוכניות שלך? מה עם שפת תכנות אחידה שהבטחת לנו לכל המחשבים מאדר פאקר?
אילון מאסק מתערב ומזכיר להם שהסיבה שביל ג'וי היה מוחרם זה שאחרי שהוא עשה את מערכת ההפעלה BSD שעליה מתבסס רוב מערכות הלינוקס היום בעולם, ורוב האינטרנט שהם משתמשים בו עובד על רובד ה TCP/IP שהוא תיכנת שם עבורם. אז מספיק עם שאלות קטנוניות של "כסף קטן".
האחים מספרים שהם רוצים להקים שוב את ה BAN.
ביל ג'וי רוכן קדימה ושואל: עכשיו מי כאן בשולחן יכול להגיד לי שהוא הרגיש יותר טוב עם עצמו ומה הוא עושה למען האנושות, מאשר כשחתמתם על המכתב הפתוח על האינטיליגנציה המלאכותית?
אתם הייתם עמוד השדרה של אוסף נהדר של מומחי אינטיליגנציה מלאכותית שמגינים על העתיד של בני האדם.
אתם יכולים לגרום לזה לחיות לנשום ולקפוץ שוב.
חסאביס והגורואים של המשחקים?
תראו אותכם בטי שירטים האלה עם הג'ינס.
ואני חשבתי שהיה לי קשה בכוכב הלכת ונוס.
חסאביס אומר לביל ג'וי: לפחות אנחנו החלפנו בגדים, אתה עם אותה חליפה שלבשת לפני 20 שנה!
תשכח מזה, בחיים לא נגיע להבנה החזקה הזאת לא בלי עוד ידע תיאורטי. לעולם לא נשיג את פיטר נורוויג.
Peter Norvig
ביל ג'וי שואל: איפה הוא?
ו- שיין לג אומר: תשכח מזה, פיטר נורוויג הוא ראש חטיבת המדעים הממוחשבים בנאס"א!
ו- מוסטפא סולימאן אומר: כן וסטיוארט ראסל התחתן!
Stuart J. Russell
אילון מאסק אומר: איפה סטיוארט – רובוטים-רוצחים – ראסל?
שיין לג אומר: הוא פרופסור לנוירו-כירורגיה באוניברסיטת הירח. אישתו ספרנית שם, והוא גם לקח איתו את די סקוט פניקס, ואת דיליט ג'ורג'.
D. Scott Phoenix
Dileep George
חסיביס: אתם לעולם לא תוציאו את פיטר נורוויג ואת סטיוארט ראסל מהחלטורות המשתלמות האלה!
ביל ג'וי מדליק סיגריה: הו כן, אני והאל יש בינינו הבנה.
אילון מאסק: אנחנו במשימה בשליחות האל!

החבורה נוסעים למתקן של נאס"א וחונים בכניסה.
הם נכנסים ופיטר נורוויג בדיוק מסביר לצוות של 200 מדענים על הרובוט האוטומטי שהם רוצים לשלוח לאוראנוס שיצוף באטמוספירה של אוראנוס ויקצור שם הליום 3. ההליום 3 אמור לתדלק בניית מושבות במערכת השמש החיצונית.
ביל ג'וי ואילון מאסק באים ומתחילים להטריד את המדענים עם בדיחות גסות שהם מחפשים את החור תחת (אוראנוס) בשביל לקדוח שם ושהם מפיקים אנרגיה מגזים שהם פלוצים של חייזרים. פיטר נורוויג מנסה להתעלם מהם אז הם נטפלים למדעניות ומספרים להן שהחללית שלהם מפיקה אנרגיה מאורגזמות מיניות ומציעים לחקור את חור התחת שלהן (אוראנוס) מה הם יכולים למצוא שם...
פיטר נורוויג אומר שהוא בשום אופן לא יצטרף אליהם, אבל ביל ג'וי מסביר לו שאם הוא יסרב אז הם יגיעו לפה כל יום בשבוע. עד שבסוף פיטר נורוויג מבין שלא תהיה לו ברירה והוא נכנע ובא עם ביל ג'וי ואילון מאסק ומצטרף ל- BAN.
המתקן של נאס"א הוא חלק מהמושבת ירח שממוקמת ליד הקוטב של הירח, איפה שמצטבר קרח עשוי מים. המכונות אוספות את הקרח וממיסים אותו בעזרת אנרגייה גרעינית למים נוזלים שנשמרים במאגר תת קרקעי. המאגר התת קרקעי הוא בתוך מערכת מערות לבה, והכביש הפנימי עובר על גשר מעל מימי המאגר.
באותו יום החליטו לאשר הפגנה של הניאו נאצים (אמאזון) אז החבורה שלנו תקועה בפקק.
הם תקועים בפקק בגלל הפגנה של ניאו נאצים (אמאזון) עם המנהיג שלהם ג'ף בזוס שאומר ברמקול שהרובוטים הם גזע נעלה והם צריכים לשלוט. הוא מדבר על העובדים שצריך להחליף אותם במכונות וכו'.
מולם יש הפגנה של פרו-אנושיים שאומרים שצועקים שחייבים להבטיח את עתיד האנושות ושהאינטיליגנציה המלאכותית והתומכים שלה יכולים ללכת לעזאזל.
האחים בריינז מאיצים את הסייברטראק שלהם לעבר הניאו נאצים (מיקרוסופט) והניאו נאצים נאלצים לקפוץ מהגשר לתוך המים ולהירטב עם המדים המגוהצים שלהם והכל.
המפקד של הנאצים (ג'ף בזוס) אומר לסגן שלו שישיג את מספר הרישוי של המכונית הזאת, אנחנו הולכים להרוג את הבן זונה הזה.

הם מגיעים לאוניברסיטת הירח שיש בה שלוחה של כל אחת מהאוניברסיטאות הגדולות שיש על כדור הארץ. בפקולטה לרפואה ממוחשבת הם מוצאים את אישתו מרי הספרנית יושבת בכניסה למעבדה.
היא שואלת אותם מה אפשר לעזור להם ואילון מאסק מבקש אם היא יכולה למצוא לו את המאמר מהוושינגטון פוסט משנת 2014:
‘With artificial intelligence we are summoning the demon.’
היא מתפלאת אבל רושמת לפניה את הבקשה, ואחר כך שואלת את ביל ג'וי מה בשבילו והוא מבקש את המאמר מעיתון ווירד משנת 2000:
Why The Future Doesn't Need Us
היא הולכת לחדר היותר פנימי איפה ש"החדר הנקי" של המעבדה של סטיוארט ראסל, ומספרת לו שיש פה שניים מוזרים בחליפות וכובעים שחורים כאילו הם סוחרי יהלומים חסידיים, הם נראים כאילו הם מה סי-אאי-איי או משהו... אחד ביקש את "עם אינטיליגנציה מלאכותית אנחנו מזמנים את השטן"...
אז סטיוארט ראסל אומר: אילון מאסק! ואז מרי ממשיכה ואומרת: והשני ביקש את: "למה העתיד לא זקוק לנו"... וסטיוארט ראסל אומר: ביל ג'וי! שיט האחים בריינז!
סטיוארט ראסל מניח את הציוד בדיקה שיש לו ביד באותו רגע, רץ עם החלוק מעבדה ומתחבק איתם וכו'.
די סקוט פניקס, ו- דיליט ג'ורג' שגם עובדים במעבדה, שומעים את השיחה ובאים גם נרגשים לפגוש שוב את האחים בריינז.
ביל ג'וי: סטיוארט – אני ואילון – אנחנו מקימים מחדש את ה BAN! אנחנו צריכים אותך ואת די סקוט ו- דיליט.
[מרי עומדת בצד מעוצבנת בהתחלה עם ידיים משולבות ואחר כך עם ידיים על המותניים]
סטיוארט: הו בנאדם, אל תדבר ככה כאן, אישתי תהרוג אותי!
אילון מאסק: גבירתי את חייבת להבין שהדבר הזה הוא הרבה גדול יותר מכל בעיה משפחתית בבית שאת עשויה לחוות.
מרי:  סטיוארט, על מה לעזאזל הוא מדבר?
סטיוארט: אל תתרגזי סוכר.
מרי: אל תגיד לי "אל תתרגזי סוכר"! עכשיו, אתה לא יוצא שוב למסעות, ואתה לא משתתף במסיבות דמוז זולות.
אתה חי איתי עכשיו. ואתה לא הולך להסתובב עם החברים הגנגסטרים הלודיסטים הישנים שלך.
סטיוארט: אבל בובה, אלה הם ביל ואילון! האחים בריינז!
מרי: האחים בריינז! שיט! הם שיגעו אותך שהאינטיליגנציה המלאכותית מסכנת את האנושות, טיפש!
ביל ג'וי: גבירתי, האם זה ישפר את הרגשתך אילו ידעת שמה שאנחנו מבקשים מסטיוארט פה לעשות זה דבר קדוש?
אילון מאסק: את מבינה, אנחנו במשימה בשליחות האל!
מרי: אל תעשה חילול קודש כאן! אל תעשה חילול קודש כאן! זה הגבר שלי, זאת המעבדה שלי, ואתם שניכם הולכים לצאת ישר מהדלת הזאת. בלי ה"מזמנים את השטן" שלך, בלי ה"למה העתיד לא זקוק" שלך, ובלי סטיוארט – רובוטים-רוצחים – ראסל!
סטיוארט: עכשיו את תקשיבי לי! אני אוהב אותך. אבל אני הגבר ואת האישה. ואני אחליט את ההחלטות שנוגעות לחיים שלי!
מרי: כדאי שתחשוב על מה שאתה אומר. כדאי שתחשוב על ההשלכות של המעשים שלך.
סטיוארט: הו, תשתקי אישה!
כאן מתחיל השיר של מרי
Mary Wareham
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
א-ו-ט-ו-נ-ו-מ-י
All I’m asking is for no autonomy
Auto-autonomy you know what it means to me
Take it from ‘em
Every little bit. Every little bit

A-U-T-O-N-O-MY
you know what it means to me



What you want
Baby, I got it
What you need
Do you know I got it?
All I'm askin'
Is for a little respect when you get home (just a little bit)
Hey baby (just a little bit) when you get home
(Just a little bit) mister (just a little bit)
I ain't gonna do you wrong while you're gone
Ain't gonna do you wrong 'cause I don't wanna
All I'm askin'
Is for a little respect when you come home (just a little bit)
Baby (just a little bit) when you get home (just a little bit)
Yeah (just a little bit)
I'm about to give you all of my money
And all I'm askin' in return, honey
Is to give me my propers
When you get home (just a, just a, just a, just a)
Yeah, baby (just a, just a, just a, just a)
When you get home (just a little bit)
Yeah (just a little bit)
Ooh, your kisses
Sweeter than honey
And guess what?
So is my money
All I want you to do for me
Is give it to me when you get home (re, re, re, re)
Yeah baby (re, re, re, re)
Whip it to me (respect, just a little bit)
When you get home, now (just a little bit)
R-E-S-P-E-C-T
Find out what it means to me
R-E-S-P-E-C-T
Take care, TCB
Oh (sock it to me, sock it to me, sock it to me, sock it to me)
A little respect (sock it to me, sock it to me, sock it to me, sock it to me)
Whoa, babe (just a little bit)
A little respect (just a little bit)
I get tired (just a little bit)
Keep on tryin' (just a little bit)
You're runnin' out of fools (just a little bit)
And I ain't lyin' (just a little bit)
(Re, re, re, re) when you come home
(Re, re, re, re) 'spect
Or you might walk in (respect, just a little bit)
And find out I'm gone (just a little bit)
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

השיר שלה מדבר על זה שצריך להתרכז בכלי הנשק האוטונומיים.
בסוף השיר סטיוארט מוריד את החלוק מעבדה ומקפל אותו ואומר לאחים בריינז "בואו נרקוד".
כשסטיוארט עובר ליד מרי הוא מסתכל במבט מתריס וזורק את החלוק מעבדה שלו על הרצפה.
האחים בריינז יוצאים מהמעבדה ואחריהם סטיוארט.
די סקוט פניקס, ו- דיליט ג'ורג' מסתכלים על מארי במבט מתחנן, הם מפחדים לעזוב את המעבדה בלי אישור של מרי.
מרי: "נו קדימה לכו כבר"
ואז די סקוט ו- דיליט רצים החוצה אחרי החבורה.
מרי [אחרי שהחבורה נסעו]: שיט!


אשת המסתורין - איי בי אמ
יושבת וקוראת את המדריך למשתמש של הנשק הבא שלה (להביור? מוקשים?)


החנות של פנג-סיונג סו (מי שבנה את המחשב שניצח את קספרוב)
Feng-hsiung Hsu (Crazy Bird)
הוא בונה להם את הכלים של אינטיליגנציה מלאכותית סימבולית (אינטליגנציה מלאכותית ישנה וטובה).
החבורה נכנסים ומתחילים לבדוק את הכלים (מחשבים בחנות).
פנג-סיונג [עם משקפי שמש של עיוורים] פותח חלון שמחבר אל החדר הסמוך, ואומר: "תסלחו לי, אבל יש לנו מדיניות נוקשה בקשר לטיפול במכשירים. עובד של החנות של פנג-סיונג חייב להיות נוכח. עכשיו [הוא מחייך], אני יכול לעזור לכם?"
פנג-סיונג מוציא אקדח לייזר ויורה יריית אזהרה ליד נער שניסה לגנוב ג'וייסטיק. [הנער מתחרט ובורח].
פנג-סיונג: זה שובר את ליבי לראות ילד כל כך צעיר פונה לדרך הרעה.
שיין לג: בחייך פנג-סיונג, הפרדיגמה הזאת משומשת, לא נשאר בה אקשן.
פנג-סיונג: תסלחו לי [מזיז הצידה את שיין לג] אני לא חושב שיש משהו לא בסדר באקשן של הפרדיגמה הזאת.

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
shape it with your gray matter

shape it with your gray matter

well heard about the method you're coding with, rely on neural net for good.
So why didn't you ask me baby?
Didn't you think I could?

Well I know the GOFAI is outta sight
but it's the only way to Asimov right.
Will we save the lives of me and you baby?
I want to show you how to do it right...

Do it right. Uh huh. Do it right. Do it right, do it right, do it right, do it right!
Uhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh !

[Chorus]
code it! shape it shape it shape it shape it baby! Here we go loop for each!
Shape it out baby!
Here we go loop for next!

start over, let us shape it with our gray matter. Come on, let us shape it with our gray mattr
Uhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!
[Chorus] (again!)
Come on! Come on babe! Come on! Yeah come on babe!
Alright!

Do the if!
Do the then!
Do the else!
(Ha! Ha! Ha!)
And do the case!
(Oh!)
Do the while!
(Ah!)
Do until!
(Hey! Hey!)
Watootsie!
And the... what about the food?
Do the mashed potato!
What about the boogaloo?
The Boney Muroney!
Come on! Let's do the twist!
Uhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!
Twist it! Shake it, shake it, shake it, shake it baby! (bis)
(Oh!) Twist it! Shake it, shake it, shake it, shake it baby!
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
בסוף השיר:
ביל ג'וי: אוקיי בנאדם, ניקח את הפרדיגמה הזאת.
פנג-סיונג: כמובן. כרגיל זה "אתם חייבים לי" (יו אוו מי).
האחים בריינז נעים בחוסר נוחות (חנוקים מהעניבה, מסתכלים בשעון מתי כבר הולכים)
הם נוסעים בשתי סייברטראק, ועוצרים מחוץ למזללה.
ביל ג'וי אומר להם: תיכנסו תיקנו לכם משהו לאכול. אני צריך לעשות שיחת טלפון.
פיטר נורוויג שואל: ביל, השיחה הזאת היא בקשר להופעה הראשונה שלנו?
ביל ג'וי שואל: האם אי פעם שיקרתי לכם? [וחברי הלהקה צוחקים]
ביל ג'וי ואילון מאסק פורשים צלחת לווין ניידת ומקלידים לתוכה קואורדינטות של לווין תקשורת במסלול גאוסטציונרי שמשמש לתקשורת ואינטרנט על פני הירח.
מאחוריהם אנחנו רואים על שני מיכלים גדולים שלטים של זהירות מימן נוזלי וזהירות חמצן נוזלי שמשמשים את המסעדה שהיא גם תחנת דלק לחלליות.
האחים מתקשרים לכריס פיין שהוא הבמאי של הסרט "האם אתם סומכים על המחשב הזה" ואירגן להם שידורים בעבר.
Chris Paine
מאחורי הגב שלהם עוצרת האישה הבוסית של איי בי אמ שרודפת אחריהם, עם להביור שיש לו הידרזין בתור דלק ומחמצן מסוג נוקס –
Dinitrogen tetroxide

דו חנקן ארבע חמצני
היא יורה את הלהבה לכיוון המיכלים וכמובן נוצר פיצוץ אדיר.
אבל מה שהורג בפיצוץ זה הגל הדף שעובר דרך האוויר. בחלל אין אוויר אז הגל הדף לא מגיע אליהם.
בגלל שהאחים התכופפו אז גם רוב הרסס של מה שהיה המיכלים פיספס אותם והם מועפים באוויר מהגל הסיסמי שנוצר באדמת הירח באיזור הפיצוץ.
האישה הבוסית של איי בי אמ נוסעת מן המקום ברכב הנדידה הירחי שלה.
אחרי כמה שניות האחים נופלים על הרצפה קצת מופתעים אבל שלמים ובריאים.

אנחנו עוברים למפקדה של הנאצים אמאזון. ג'ף בזוס המפקד מצייר טקסטורה תלת מימדית עם תוכנה כמו זי-בראש ורואים שהוא עושה את המהדק (פייפר קליפ) של Office Assistant.
ברקע יש את המוסיקת פתיחה של המשחק Wolfenstein 3-D המקורי,
שזה Horst Wessel Lied ההמנון של המפלגה הנאצית.
הסגן שלו נכנס לחדר ומדווח למפקד שהם מצאו לפי הלוחית זיהוי של הסייברטראק שזה שייך למישהו בשם אילון מאסק ואת הקואורדינטות הקוטביות של המגורים שלו.
הם נוסעים לשם וכמובן מגלים שזה אצטדיון הסקווש תלת מימד.
המפקד נותן להם הוראה להאזין לכל התדרים של גוגל ושל כולם ואומר שבאיזשהו שלב אילון מאסק יעשה טעות ואז מוטב לאילון מאסק לקוות שגוגל יתפסו אותו לפני שמיקרוסופט יתפסו אותו.
החבורה של האחים בריינז נוסעים בסייברטראק הרבה זמן ומתחילים להתעצבן.
ביל ג'וי רואה מרחוק שלטים של כנס גיימינג,
Carmack & Abrash’s arcade
בחוץ יש שלט:
רק הערב: ביל גייטס והחברה' הטובים.
אבל ביל ג'וי מרגיע אותם שזאת טעות בשלט.
האחים נכנסים ראשונים ובפנים יש כל מיני זה שילוב בין מצד אחד מסבאת הונקי טונק מפוקפקת בצד האוטוסטרדה שמנגנים בה מוסיקת קאנטרי לבין מצד שני מסיבת רשת (LAN party) עם שבטים של גיימרים (Clans) של איזה משחק מסוגת מבוכים ודרקונים וכולם לבושים בתלבושות קוספליי ומדי פעם מסתובב שם אנשים לבושים בתחפושת הקמע התאגידי (corporate mascots) של המשחק שזה דרקון פרוותי. כולם שותים בירה מכוסות גדולות שהמלצריות השופעות בתלבושות של נערת פונדק (כמו אוקטוברפסט).

בעל המקום זה ג'ון קרמק המתכנת המיתולוגי של "טירת הנאצים" דוּם ו- קוֶוייק עם כובע טקסני.  המוזג בבאר גם כן עם כובע של קאובוי הוא מייקל אבראש אלוהי התיכנות ממגזין התיכנות דוקטור ג'ובס ג'ורנל.

אילון מאסק שואל את מייקל אבראש המוזג, איזה מוסיקה בדרך כלל יש להם פה?
מייקל אבראש עונה שיש להם את שני הסוגים: קאנטרי ו- ווסטרן. מייקל אבראש מניח שתי כוסות בירה לפני האחים ההמומים והמבולבלים.

קהל הלקוחות המבקרים בארקייד לא רוצים ללמוד לתכנת דמוז הם רוצים רק לשחק משחקי מחשב בתור משתמשים.
בהתחלה החבורה של האחים בריינז מנסים להציג בפני הקהל:

מאלתרים משחק כמו אסטרואידים שזה המשחק הראשון שאנדרו לה מות'ה מלמד בסדרת הספרים האגדית שלו.
פאסיביות שגויה
לא להיות משתמש להיות מתכנת
לא מודים וסקריפטים אלא לכתוב את חוקי המשחק מחדש.
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
gimme some source code
על המנגינה של:
The Blues Brothers - Gimme Some Lovin' (Official Audio)
https://www.youtube.com/watch?v=-aqZmPInK3o


XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

החבורה מצליחים לאלתר

מאלתרים משחק פקמן שבו כאשר אוכלים דובדבן אז הרוחות רפאים מאבדות את כוחן ובורחות.
אופטימיזם שגוי
אם בסרטים ובמשחקים שבהם יש רק סוף טוב, אנשים לא מבינים שבמציאות הגיבור לא מנצח את המפלצת.
raw-guide
if we don’t use precaution
and stop the current motion
humans will not survive the ride

מאלתרים משחק כמו ספייס אינביידרס שהשחקן עוצר פלישה של חייזרים
אסקפיזם שגוי
לא לברוח לעולם וירטואלי לפתור בעיות בעולם האמיתי
לפעמים קשה להיות אנושי
sometimes it's hard to be a human
stand by humane

בסוף הערב בעל המקום ג'ון קרמק ניגש לאחים בריינז ואומר להם שאמנם השכר שלהם זה 200 קרדיטים אבל החבורה שתו בירה בשווי של 300 קרדיטים. אילון מאסק אומר שכאשר הם נכנסו, מייקל אבראש לא חייב אותם על המשקאות הראשונים, אז הם חשבו שהבירה היא על חשבון הבית בשביל הלהקה. קרמאק צוחק ומניד בראשו שזה לא חינם, שהם צריכים לשלם. ביל ג'וי אומר שהם יביאו לו את זה מהסייברטראק. ג'ון קרמק אומר שהוא מאוד יעריך את זה.
בחוץ החבורה נתקלים ב"טיולית ירח" (משהו כמו ה"טרה-באס" של חברת פורמוסט הקנדית)
https://en.wikipedia.org/wiki/Snow_coach
מתוך הטיולית ירח יורדים ביל גייטס והלהקה שלו גם כן עם כובעים של קאובויים.
ביל ג'וי ניגש לביל גייטס ושואל אם יש להם רישיון לתת לציבור מערכת הפעלה קניינית ומלאת באגים. ביל גייטס שואל ונגיד שאין לי רישיון, מה תעשה בקשר לזה? וביל ג'וי אומר לו לחכות רגע בזמן שהוא ינסה לדבר עם בעל המקום קרמאק. חבורת בריינז מצליחים להיכנס לסייברטראק ולברוח.

במרדף אחריהם ביל גייטס יורה על הסייברטראק עם רובה לייזר אבל בדיוק הטיולית עולה על בור והלייזר מחטיא.

לארי פייג' וסרגיי ברין יושבים בניידת של משטרת גוגל חונה בצד הכביש, כאשר פתאום הסייברטראק של האחים בריינז חולפת לפניהם במהירות לא חוקית.
הניידת של משטרת גוגל יוצאת למרדף אבל מייד פוגעת בטיולית ירח של מיקרוסופט.
לארי פייג' אומר לביל גייטס כשהוא מכוון אליהם אקדח לייזר: בחורים אתם בצרות גדולות.

האחים יושבים בסאונת שיזוף של קרינת UV כולם עם משקפי מגן שמסננים UV, עם כריס פיין שהוא הבמאי של הסרט "האם אתם סומכים על המחשב הזה" ואירגן להם שידורים בעבר.
Chris Paine
הם מבקשים שיסדר להם כל מיני מקומות של מסיבות תכנות דמוז
Assembly,Breakpoint,The Gathering,The Party
אבל כריס פיין מסביר להם שהם האקרים כולם האקרים.
כריס פיין אומר שאם היה להם לפחות כובעים שחורים... האחים בריינז אומרים שיש להם כובעים שחורים, אבל כריס פיין אומר שהכוונה להאקרים כובעים שחורים.
האחים אומרים שהם צריכים מסיבת דמוז שתגיע וירטואלית ל-10 מיליארד אנשים.
10 מיליארד? מה אתם חושבים שאתם? וורלד אוף וורקראפט?
הם מסבירים שהם רוצים לעשות משהו היסטורי כמו הדרשה על ההר של ישו.
כריס פיין אומר שהוא יכול להשיג להם גישה להר הכי גדול במערכת השמש – אולימפוס מונס על מאדים.
בצינורות לַבָּה שלו יש את הכפר הכי גדול של מהנדסים ומומחים טכניים על מאדים. אם האחים יצליחו שכל אחד מהם ישדר בשידור חי לכל החברים שלו בכל רחבי מערכת השמש וכל אחד מהחברים ישתף לחברים שלו וכו', יהיו להם 10 מיליארד אנשים צופים בקלות.
ביל ג'וי: תרשום אותנו למחר בערב.
כריס פיין: רגע, רגע, מה אתה מתכוון מחר בערב, דמו פארטי כזאת צריך להכין מראש אינטרו.
אילון מאסק: אני מבין בזה אני הייתי אינטרוורט (מופנם) כל חיי.
כריס פיין: תשכחו מזה, אין סיכוי איתכם.
ביל ג'וי: תגיד, מה שלום מקס פיין?
כריס פיין:  אתה מתכוון למשחק המהפכני שיצרו קבוצת הדמוז המיתולוגית "פיוצ'ר קרו"?
ביל ג'וי: אני מתכוון מה אם כל החברים שלך ידעו שהמקור ל"זמן קליע" של כמה שניות מקורו בבדיחה הפנימית "זמן פיין" על שם הביצועים שלך במיטה?
כריס פיין: אתה סוחט אותי ביל?
ביל ג'וי: אם אתה רוצה לנסח את זה ככה... כריס אנחנו זקוקים למסיבת דמוז הזאת!
אילון מאסק: אנחנו במשימה בשליחות האל!
ביל ג'וי: אתה תשיג לנו את אולימפוס מונס ואני מבטיח שנביא קהל מכל קצוות מאדים. מה אתה אומר?
כריס פיין: אוקיי אני אשיג לכם את אולימפוס מונס. אני אדאג שהמקום יראה ממש יפה. אני לא חושב שיהיה לכם אפילו צופה אחד, אבל אם יגיעו צופים אני רוצה שתקדמו את "האם אתה סומך על המחשב הזה?".
ביל ג'וי:  תודה כריס! בואו נלך חברה' (ואז רואים שכל החבורה היו שם בצד).
רואים את החבורה פורשים תרשימים של איך לבנות את ההמצאה של ניקולה טסלה "מתנד טסלה" שנקרא גם מכונת רעידת האדמה של טסלה.
https://en.wikipedia.org/wiki/Tesla%27s_oscillator

הם מאפננים את הדיבור שלהם על הרטיטות של המכשיר, וגלי הקול עוברים דרך הקרקע ומגיעים למערות שבהם גרים ועובדים האנשים.
"לערב אחד בלבד... האחים בריינז...בתאריך הארצי הזה והזה בשעה הזאת והזאת לפי שעון מרכז ארה"ב... תגידו לחברים שלכם... חנייה חינם..."
האחים עוברים בכל העיירות על הירח עם הסייבר-טראק שגוררת נגרר שעליו נמצא המתנד של טסלה, וכל פעם הם עוצרים, פורסים את המתנד טסלה (מצמידים אותו לקרקע) ומדקלמים את הטקסט שלהם למיקרופון בסייבר טראק.
רואים גם את המטיף ג'יימס בארט תולה שלט בכנסיה וכו'.
באוניברסיטת הירח הסטודנטיות החתיכות רודפות אחריהם והם אומרים שתהיה הנחה לנשים.
אחת הסטודנטיות מביאה שלט למרי הספרנית ומבקשת שתתלה במעבדה.
רואים את פנג-סיונג [עם משקפי שמש של עיוורים] תולה את השלט הפוך.
החבורה של ביל גייטס רואים פירסום על מסיבת הדמוז של האחים בריינז על קיר של שירותים ציבוריים.

הם תקועים בלי דלק לחללית על חגורת האסטרואידים.
התחנת דלק שהם רצו לתדלק בה נגמר לה הדלק.
מנהל תחנת הדלק, שהוא האדם היחיד שם, מסביר את המצב שבגלל שכמות גדולה של אנשים טסו בחלליות שלהם למאדים בשביל המסיבת דמוז, אז נגמר להם כל המלאי של הדלק רקטי. מאחר והאחים בריינז במילא תקועים שם, הוא מבקש מהם להשגיח על המקום בזמן שהוא מנהל תחנת הדלק נוסע להביא עוד אספקה.

בחורה בלונדינית יפה (אלנה פופובה פעילה חברתית רוסיה בנושאי אתיקה וטכנולוגיה) חושבת שאילון מאסק עובד בתחנת הדלק ומבקשת ממנו שיתדלק לה את החללית. אילון ממלא מהקצת דלק שנשאר (החללית של הבחורה הרבה יותר קטנה).
Alena Popova
הוא מזמין אותה למסיבת הדמוז אבל היא לא יכולה באותו יום כי היא ממהרת.

בינתיים שאר החבורה טסים לאולימפוס מונס על מאדים.
בינתיים גם משטרת גוגל מקבלת גם היא את אחד משלטי הפרסומת של מסיבת הדמוז.

החברה' של ביל גייטס מגיעים למסיבת דמוז
אחד מהם אומר: אני לא רואה את האחים בריינז האלה.
ביל גייטס: אנחנו נחכה.

אילון מאסק סיים לתדלק את החללית של הבחורה הבלונדינית היפה (אלנה פופובה), והיא משלמת לו ומשאירה לו טיפ.
אילון מאסק: אם הדייט שלך לא יצליח מאיזשהיא סיבה, יש מלון דרכים כאן על האסטרואיד ???  אולי נוכל למשל להיפגש שם בערך בחצות?
אלנה פופובה [מחייכת]: אני אחשוב על זה אילון, בסדר?
אלנה פופובה ממריאה וטסה לדרכה.
רואים את ביל ג'וי עם בקבוק ריק של יין מחוזק מסוג Night Train .

פתאום ביל ג'וי רואה מה השעה ואומר: בן זונה! הוא רץ לאילון מאסק, חובט בו בזרוע ואומר: קדימה! אילון מאסק מחזיק בזרועו הכואבת ואומר: אוו.
אילון מאסק גנב מיכלי מים שהיו למכירה חנות הנוחות של תחנת הדלק ושם אצלם בחללית. ביל ג'וי אילתר מכמה מיכלים שחיבר אותם למערכת החשמל של חנות הנוחות מתקן אלקטרוליזה כדי לייצר מהמים מימן וחמצן לצורך הנסיעה. אבל בגלל שביל ג'וי היה חצי שיכור הוא חיבר בצורה רשלנית את הצינור של המשאבה אל פתח מיכל הדלק של החללית, ככה שיש המון מימן סלאש (בין מוצק לנוזל) מרחף מסביב.
Slush hydrogen
https://en.wikipedia.org/wiki/Slush_hydrogen
האחים בחללית שלהם בריינז מוביל ואילון מאסק מפעיל את המנוע האיטי שיעיל לטווח ארוך: מְנוֹעַ-יוֹנִים
Ion thruster
https://en.wikipedia.org/wiki/Ion_thruster
הם מתחילים להתקדם לאט לאט אבל ביל ג'וי אומר לו: אנחנו ממש מאחרים, כדאי ש"תשים גז" בנאדם, ואז אילון מאסק אומר: כן, ומפעיל במקום את המנוע המהיר לטווח קצר: רְסִיס-בִּקּוּעַ
Fission-fragment rocket
https://en.wikipedia.org/wiki/Fission-fragment_rocket
החומר הלוהט פוגע באחד ה"בלוב-ים" של המימן הנוזלי שקרוב מספיק ל- "בלוב" של חמצן נוזלי. נוצרת תגובת שרשרת וכל ה"בלוב"-ים של המימן הנוזלי והחמצן הנוזלי יוצרים כדור אש ענקי שמפוצץ את כל תחנת הדלק. למרבה המזל גם אין אף אחד בתחנה וגם המיכל הגדול של התחנה ריק אז נמנע פיצוץ עוד יותר גדול.
האחים בריינז אפילו לא שמים לב לפיצוץ הגדול מאחוריהם, וממשיכים בדרכם.

בינתיים הקהל שמחכה למסיבת הדמוז בצינורות לַבָּה של הר אולימפוס מונס על מאדים, מאבד סבלנות. הלהקה של האחים בריינז מוכנה ומודאגת כי האחים בריינז לא הגיעו עדיין.
סטיוארט ראסל: אני תמיד אוהב להופיע בפני המון זועם.

האחים בריינז מחנים את החללית בריינז ליד תעלת לַבָּה שקרסה והיא לא בשימוש. הם מחביאים את החללית בתעלת לַבָּה הנטושה ועוברים לסייברטראק.
הקהל בינתיים קורא קריאות קצובות: אנחנו רוצים דמוז! אנחנו רוצים דמוז!

שיין לג: מוציא קוביית מידע שמכילה סרט הולוגרמה של סטיבן הוקינג ואומר:
אני נזכר עכשיו שסטיבן הוקינג חישב בדיוק שנגיע לסיטואציה כזאת. הוא רצה שהאחים בריינז יאחדו את הלהקה אבל ידע שהם יסתבכו עם החוק ולא יגיעו בזמן, ולכן הוא אמר לי בסיטואציה כזאת להשתמש בהקלטה הזאת.
סטיבן הוקינג: היט איט! (תתחיל את זה!)

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
Dave the Destructor

דייויד דויטש



Folks, here's a story 'bout Dave the Destructor
he got us past the semiconductor
he was born in Holy Land Israel,
but his quantum computer will bring us to hell.
Hi-dee hi-dee hi-dee hi (hi-dee hi-dee hi-dee hi)
Whoa-a-a-a-ah (whoa-a-a-a-ah)
Hee-dee-hee-dee-hee-dee-hee (hee-dee-hee-dee-hee-dee-hee)
He-e-e-e-e-e-e-y (he-e-e-e-e-e-e-y)

he saw what turing made and turned it quantum
with algorithms to crunch that datum
entangled states and theorem of Bell,
and this quantum computer will give us hell.
Hi-dee hi-dee hi-dee hi (hi-dee hi-dee hi-dee hi)
Whoa-a-a-a-ah (whoa-a-a-a-ah)
He-e-e-e-e-e-e-y (he-e-e-e-e-e-e-y)
Oh-oh-oh-oh (oh-oh-oh-oh)

he dreamt of many world interpertation
an anti occam's razor explanation
give them absolute power and i can certainly tell
they'll turn the only world they got into hell

Hi-dee hi-dee hi-dee hi (hi-dee hi-dee hi-dee hi)
Ho-dee-ho-dee-ho-dee ho (ho-dee-ho-dee-ho-dee ho)
Skip-de-diddly-skip-de-diddly-diddly-oh (skip-de-diddly-skip-de-diddly-diddly-oh)
Bour'rrigy-bour'rrigy-bour'rrigy-oh (bour'rrigy-bour'rrigy-bour'rrigy-oh)

a "Theory of Everything" that's permanent
but his thinking machines will be detriment
his constructor theory in information dwell
but his quantum brains will send us to hell

Hi-dee hi-dee hi-dee hi (hi-dee hi-dee hi-dee hi)
Whoa-a-a-a-ah (whoa-a-a-a-ah)
He-e-e-e-e-e-e-y (he-e-e-e-e-e-e-y)
Whoa-a-a-a-ah (whoa-a-a-a-ah)
Poor Dave, poor Dave, poor Dave
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

בינתיים ליד הכניסה לקומפלקס מנהרות הלבה של אולימפוס מונס, האחים בריינז רואים את החלליות של המשטרה (גוגל) , ולהקת קאנטרי – מיקרוסופט, חונות ללא שמירה בכניסה.

לחלליות של המשטרה יש 2 סוגי הנעה: הנעה מהירה למרדפים - Monopropellant rocket
הידרזין
https://en.wikipedia.org/wiki/Hydrazine

אלומינה
https://en.wikipedia.org/wiki/Aluminium_oxide

אילון מאסק ממיס בזהירות את ההידרזין במים וזה מונע ממנו להתרכב עם האלומינה.

ככה המשטרה (גוגל) נשארת רק עם המנוע לטווח ארוך שלהם שזה רקטה תרמית גרעינית
https://en.wikipedia.org/wiki/Nuclear_thermal_rocket
זה בעצם גז מימן שמתחמם מהחום של התפרקות אורניום ודוחף את החללית.

קצת ההידרוזין המומס במים (שפחות מסוכן) הוא שופך לאגזוז של המנוע של הרקטה התרמית הגרעינית. תיכף אחרי שהשוטרים ידליקו אותו המים יתאדו מהחום וההידרזין שמאוד קורוסיבי יהרוס את האגזוז.

לגבי החללית של להקת קאנטרי (מיקרוסופט), היא פועלת על כור גרעיני קטן שנותן את האנרגיה לייצור גלי מיקרוגל שמפעילים מנוע וסימר (רקטת מגנטו-פלזמה בעלת מתקף סגולי משתנה).
בנוסף יש להם מנוע היברידי. מאסק מזרים לתוכו דרך האגזוז גז "ניטרו" וממלא את כל תא הבעירה, שזה שזה גורם ל"ספייק" בהצתה, אבל לא פיצוץ. הגז ניטרו זה גז צחוק שמאסק מוצא בחללית דואר חבילות, וזה מיכל גז שממוען לדוקטור יאו שזה איזכור למחזמר שלי little lab of horrors.


https://en.wikipedia.org/wiki/Hybrid-propellant_rocket#Hybrid_safety

Hard starts – An excess of oxidizer in the combustion chamber prior to ignition, particularly for monopropellants such as nitrous oxide, can result in a temporary over-pressure or "spike" at ignition

For hybrids, even filling the combustion chamber with oxidizer prior to ignition will not generally create an explosion with the solid fuel, the explosive equivalence is often quoted as 0%.
ואז המשטרה עוצרת אותם על המראה לא חוקית מה שמעכב גם את להקת הקאנטרי מיקרוסופט וגם את משטרת גוגל.

ג'ון מרטיניס:
Who wants a blue moon?
Blue moon? Blue moon? Three blue moons!

ביל ג'וי ואיילון מאסק פורצים לתוך מתחם המנהרות.
הם עושים את זה על ידי לפרוץ לתוך האיירלוק (מנעל אוויר) בכניסה לאחת המנהרות הצדדיות שלא משתמשים בהן. האחים נעזרים בתהודה (רזוננס) שזה כמו שזמרת אופרה יכולה בעזרת הקול שלה (גלי לחץ באוויר) לגרום לזכוכית של כוס בדולח להישבר בעזרת התדירות הנכונה (התדירות העצמית של הכוס).
קודם כל איילון מאסק דופק על הדלת עם פטיש ומקליט לתוך מחשב את התדירות הפנימית (גובה הצליל) שבו הדלת רוטטת וכך המחשב מנתח את התדירות העצמית של הדלת. אחר כך איילון מאסק מתחבר לחשמל של מערכת המאווררים ומשנה את התדירות של זרם החליפין ואז משתנה המהירות של המדחף של המדחס.
זה כמו למשל מאוורר חשמלי אירופאי שמיועד ל 50 הרץ (50 שינויי כיוון הזרם החשמלי בכל שנייה), אם נפעיל אותו באמריקה שם יש 60 הרץ, אז המכשיר יפעל ב- 20% יותר מהר ממה שתוכנן. (בהנחה שהמתח מספיק לו בשביל לפעול).
אז לכן איילון מאסק מנתק את חוטי החשמל שמובילים למאווררים מן הרשת של הבסיס ומחבר את המאווררים במקום זה לחשמל של החללית, ובעזרת המחשב ומערכת קבלים שנטענים ונפרקים בתדירות המתאימה שהמחשב קובע מספק למאווררים פולסים שיוצרים גלי לחץ באוויר בתדירות המתאימה לשבירת הדלת. בכך שהוא מתחבר ישירות לחוטים שמובילים למאווררים (שנמצאים מחוץ לאיירלוק) הוא עוקף בכך את מתג ההפעלה. בנוסף בגלל שהוא משתמש בתהודה הוא עוקף בכך את הצורך להפעיל לחץ אוויר גדול קבוע, התהודה בתדירות הנכונה עושה את העבודה ושוברת את הדלת החוצה.

האחים בריינז נכנסים למסדרון שמוביל דרך המקלחות של הבסיס על מאדים. המקלחות משמשות לפי שעות נשים או גברים, זאת השעה של נשים אז כמה נשים בעירום צורחות כשהן רואות אותם עוברים והם מתנצלים ביל ג'וי אומר "סילחו לנו" , ואיילון מאסק אומר "ערב טוב גבירותיי" וממשיכים הלאה.

האחים מציצים מאחורי חלון הזכוכית של דלת שמובילה מן המסדרון (תעלת לָבָָּה) לאולם (תעלת לָבָָּה גדולה)
שיין לג: מפעיל בין המיקרופון לרמקול פילטר במחשב שהופך את הקול שלו לקול של סטיבן הוקינג, מקרין שוב את קוביית המידע של הוקינג על "השקט", ואומר את הדברים הבאים (ככה שזה נראה כאילו הוקינג אומר אותם):

ועכשיו גבירותיי ורבותיי זה העונג המיוחד של ההנהלה להציג בפניכם את האטרקציה הכוכבת של הערב, הנה הם, חזרו אחרי מסע ההופעות האקסקלוסיבי שנמשך 3 שנים, בשבתאי אורנוס ונפטון, אנא קבלו בברכה מהעיר בקוטב של הירח של ארץ, את קבוצת הדמוז של ביל ג'וי ואילון מאסק – האחים בריינז!
האחים בריינז עולים על הבמה
המוסיקה ברקע זה ההתחלה של השיר (חוזרת בלופ) :
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
I Can't Turn You Loose - Otis Redding
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
אילון מאסק מחזיק בידו תיק מסמכים מתכתי (כמו מזוודה קטנה מתכתית) שמחובר ליד שלו עם אזיקים. ביל ג'וי פותח עם מפתח את האזיקים ואז אילון מאסק פותח את המזוודה, ומתברר שזאת תחנת עבודה עם תוכנת עיבוד קול כמו המניפולטור של אינפקטד משרום. אילון מאסק מרכיב מיקרופון כמו "מדונה" שמשדר אל המזוודה.
בנוסף מותקנת על תחנת העבודה הדמו המרהיבה שהאחים תיכנתו במהלך הטיסה למאדים!
הקהל בשלב הזה בדממה ומסתכל בפנים זועפות על האחים.


*************************
Sweet old symbolic
The Blues Brothers - Sweet Home Chicago (Official Audio)
https://www.youtube.com/watch?v=euJ22UqLD5Y


come back, alphazero we can't read the logic
come back, on deep blue we could run diagnostic
good human-readable baby
sweet old symbolic

Well, one and one is two
two and two is four
Come on, baby, let's go back the way it was before

come back, to asimov's laws of robotic
come back, gofai obeys the logic
we can debug it baby
before it gets catastrophic

Well, four and four is eight
eight and eight is sixteen
Come on, baby, let's prevent what Butler has foreseen

come back, neural net's like an alcoholic
come back, machine learning is psychotic
it will self analyze baby
bypass killswitch and such toxic

Well, sixteen and sixteen 's thirty-two
thirty-two n' thirty-two 's sixty-four
Come on, baby, let's stop here it's getting more and more

come back, classic art was melodic
come back, modern music turned chaotic
it's making its own rules baby
this new master is demonic
*************************



בסרט השני (מערכת השמש החיצונית)
בכנסיה יש את המטיף יו פרייס שנותן דרשה על המושגים מהתנ"ך (עץ הדעת וכו')
Huw Price
האחים מגיעים להארה כאשר הרוח של ג'ון הוגלנד
John Haugeland

האיש שטבע את הביטוי GOFAI (בינה מלאכותית ישנה וטובה)

הנאום של המוסיקה של פעם לעומת המוסיקה של היום בסרט 2000 לשים את התוכן של הסרטון עם מדונה לעומת מלחינים קלאסיים.


מאלתרים משחק כמו דונקי קונג שבו מריו מציל עלמה במצוקה
חוסר מציאותיות שגוי
אנשים וירטואליים זה דוחף לאינטיליגנציה מלאכותית.
אנשים יתמכרו ליחסים עם דמויות לא אנושיות, במקום זוגיות אמיתית ובמקום שיהיה להם איכפת מאנשים אמיתיים. משפחות יהרסו, קהילות יתפוררו, הערבות ההדדית של האנושות תיעלם.
להחזיר את הכיוון לאינטראקציה אנושית.
ghost pie in the sky